sobota, 12 marca 2016

Jestem piękny(a), czyli o pl.padlet.com słów kilka

Strona pl.padlet.com jest mi znana od dłuższego czasu. Jeszcze zanim wzięłam udział w webinarium Bibliocampu 2015: „Teksty w tech-stylu – jak działać z książką z wykorzystaniem nowych technologii” (więcej info o webinarium i projekcie tutaj). Ale dopiero teraz postanowiłam się z padletem zmierzyć. Właściwie zmierzyć to słowo znacznie odbiegające od rzeczywistości. Brzmi ono tak, jak gdyby padlet miał mnie rozbroić na kawałeczki. Nic z tych rzeczy! Chociaż właściwie rozbrojona zostałam miłym słowem i prostotą omawianego portalu. Serce skradło mi stwierdzenie, które jednocześnie było potwierdzeniem stosowanym przy rejestracji: Jestem piękny(a). Otrzymałam również mail potwierdzający pod tym samym tytułem ("Jestem piękny[a]") - jakżeby inaczej! Już samo to nakręca mój dzień pozytywnie. ;-)

Wersja nieodpłatna jest jak najbardziej funkcjonalna i cieszy się ogromną popularnością. Co prawda przy koncie premium mamy znacznie więcej możliwości (domena niestandardowa, statystyki, dodatkowe miejsce na dysku, możliwość sprawnego wyszukiwania itp.), ale według mnie wersja darmowa sprawdza się doskonale w bibliotece czy szkole i jest ona w zupełności wystarczająca jeśli chodzi o potrzeby edukacyjne.
Stworzenie tematycznych tablic może być niesamowicie absorbującym zajęciem (można je stworzyć samemu z myślą o uczniach, a także razem z nimi, zabawa murowana). Przykładem takiej tablicy jest tablica Pani Kowalskiej.
A oto moja odsłona padlet.com w wersji Oddech Wiosny

Na koniec podaje fragment maila, którego nadawcą jest padlet:

"I pamiętaj, jest[eś] wspaniały(-a).

Miłość, radość
Twoi kumple z Padlet
Padlet.com"

Czyż nie jest to strona sympatyczna?

Potencjał twórczy Oddechu wykorzystany. Ty również stwórz swoją tablice. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz